Bestellen
Zit het antwoord op jouw vraag hier niet bij? Neem dan contact op met onze
klantenservice op [email protected]
Let op! Controleer alstublieft uw
bestelinformatie, verzendingsadres, factuurgegevens en alle andere relevante informatie
voordat u de bestelling afrond. Dit kan helpen bij een efficiënte verwerking van uw
bestelling en dat deze op de juiste locatie wordt afgeleverd.
1. Klik op de gewenste productgroep in de bovenste lijst. Een eerste overzicht
wordt hieronder geopend.
2. Selecteer in het overzicht een categorie
waarover je meer wilt weten.
3. Vervolgens verschijnt de feitelijke lijst
van artikelen met naam, prijs en een kleine voorbeeldfoto. Klik op de
voorbeeldfoto of op de producttitel om naar de gewenste artikelbeschrijving te
gaan.
We weten dat bestellen op het internet soms een kwestie van vertrouwen is. Maak je echter geen zorgen. We verzekeren je dat we verantwoordelijk en zorgvuldig met je persoonlijke gegevens omgaan.
We begrijpen dat het vervelend is om een bestelling te plaatsen zonder verzendgegevens en daarom presenteren wij altijd onze voorraadinformatie op onze website. Klik op het product of accessoire dat je wilt in de DIY-galerij. Als het product momenteel niet beschikbaar is, dan zal er een rode "*" op staan, met daaronder verzendinformatie.
Wil je de hoeveelheid van een artikel wijzigen, voer dan de gewenste hoeveelheid in het veld "Hoeveelheid" in de winkelwagen in en klik op "Bijwerken". Om een item te verwijderen, klik je op "Verwijderen".
Op dit moment bieden wij alleen online bestellingen aan voor klanten uit Nederland en België. Kies daarom uw bestelling online en betaal deze. een artikel bestellen U kunt een bestelling plaatsen door de producten in de winkelwagen te plaatsen.Als u klaar bent met winkelen, klikt u op de winkelwagen bovenaan om uw bestelling af te ronden. Voor de categorie Zit-Sta bureauframes kunt u bureau-tops en andere accessoires kiezen in de DIY-galerij. U kunt een bestelling plaatsen met of zonder een FlexiSpot-account. We raden u aan om u te registreren als ons lid, op deze manier kunt u enkele exclusieve voordelen voor leden ontvangen. orderbevestiging Direct na het bestellen ontvang je per e-mail een orderbevestiging. Heb je deze mail niet ontvangen? Misschien is deze in je ongewenste mail/spam terecht gekomen. Kun je de e-mail hier ook niet vinden, controleer dan of je order op de website vermeld staat bij mijn account- mijn bestellingen. Hier staan je bestellingen en kun je de status terugvinden. Als uw bestelling hier niet vermeld staat, neem dan contact op met onze klantenservice via e-mail op[email protected] Let op: Vanwege de verschillende maten en gewichten van de producten kunnen de pakketten mogelijk door verschillende bezorgdiensten worden verstuurd. De factuur wordt naar u gemaild nadat alle producten zijn verzonden.
1.Gebruik daarvoor de volgende instructies.
2.Kies eerst één van de gratis
FlexiSpot vouchers.
3.Kopieer de kortingscode in je klembord.
4.Hou
er rekening mee dat er een minimum bestelbedrag vereist kan zijn.
5.Voeg
alle producten van je keuze toe aan je winkelwagen.
6.Voer je kortingscode
op de juiste plaats in en klik dan op "Gereed".
Alle FlexiSpot vouchers
die je hierboven ziet, kun je altijd 100% gratis gebruiken.
Als u nog niet heeft betaald, kunt u uw bestelling wijzigen of annuleren. Heeft u al betaald en uw bestelling geplaatst? Dan kunt u het niet meer wijzigen of annuleren vanuit uw kant. ■ Als het nog niet is verzonden, neem dan contact op met onze klantenservice om het te wijzigen. ■ Anders volg de instructies van onze klantenservice om uw artikel te retourneren en een nieuwe bestelling te plaatsen.
Betalen
Je beschikt over de volgende betalingsmogelijkheden bij FlexiSpot:
PayPal
Creditcard (MasterCard, Visa, Maestro en American Express)
iDeal
Alle genoemde prijzen zijn in euro's en inclusief 21% BTW.
Onze bankgegevens zijn:
Bank: Deutsche Bank
BIC: DEUTDEDBDUE
IBAN: DE37 3007 0024 0117 0489 00
De respectievelijke garantietermijn kun je nalezen op onze productpagina's onder het tabblad "Garantie". Dit betekent dat wij aansprakelijk zijn jegens jou voor eventuele gebreken die zich voordoen, naar onze keuze voor gratis reparatie, terugbetaling of adequate vervanging. De garantie dekt geen vergoeding van gevolgschade, is niet van toepassing in geval van verlies of natuurlijke slijtage of in geval van schade veroorzaakt door oneigenlijk gebruik of gebrek aan of onjuiste verzorging. In geval van een garantieclaim betalen we uiteraard ook de verzend- en retourkosten. Het voordeel: Je hoeft in geen geval te bewijzen of het gebrek reeds bestond op het tijdstip van de levering. Voor jou betekent dit een aankoop zonder risico!
Verzendingskosten & leveringstermijn
Klanten hoeven geen extra verzendkosten te betalen voor leveringen in Nederland en België. Leveringen naar andere Europese landen zijn uiteraard ook mogelijk. Mocht er een probleem zijn met de verzending, neem dan contact op met de klantenservice van FlexiSpot.
De volgende velden geven aan of we het artikel onmiddellijk kunnen verzenden of
hoe lang de levering zal duren:
Onmiddellijk beschikbaar
Deze artikelen zijn beschikbaar in ons magazijn en kunnen we onmiddellijk naar
jou verzenden.
Beschikbaar vanaf … Het artikel is
momenteel niet op voorraad en zal naar verwachting op de aangegeven datum (of
eerder) weer beschikbaar zijn. Je kunt het artikel nu al bestellen en we zullen
het dan leveren zodra het weer beschikbaar is.
Eerst en vooral vragen we je te controleren of je bestelling volledig is wanneer je ze ontvangt. Is dit niet het geval en ontbreekt er iets, gelieve ons dan bij voorbaat te verontschuldigen. Neem contact met ons op, zodat we je probleem zo snel mogelijk kunnen oplossen, telefonisch op nummer: 211 368 74223 of per e-mail:[email protected]
Binnen Nederland verzenden wij je bestelling met DHL of GLS, behalve als het gaat om extra grote of moeilijk per koerier te verzenden verpakkingen. Tenslotte willen we onze klanten een uitstekende bezorgservice bieden. Op gebied van snelheid en betrouwbaarheid hebben we uiterst goede ervaringen met DHL en GLS.
Retour
Je hebt altijd een 60-dagen retourbeleid. Zo weet je zeker dat je het juiste
product voor jezelf gekocht hebt. Wil je niettemin een product retourneren, neem dan contact
met ons op. Ofwel per telefoon: +44 20 3929 3835 (EN) of per e-mail: [email protected].
Hoe
dit precies in zijn werk gaat, kun je op deze pagina vinden.
Mijn account bij FlexiSpot
Je moet ingelogd zijn. Klik gewoon op "Login" en voer je e-mailadres en wachtwoord in. Daarna kun je je persoonlijke gegevens in je FlexiSpot-account te allen tijde wijzigen.
Geen paniek. Ga naar de "Login"-pagina en klik op de blauw gemarkeerde woorden "Wachtwoord vergeten?" We sturen je een e-mail naar je geregistreerde e-mailadres met een link om je wachtwoord te wijzigen. Nadat je het nieuwe wachtwoord hebt ingevoerd, kun je je zoals gewoonlijk aanmelden bij de winkel.
FlexiSpot-probleemoplossing
Het elektrisch in hoogte verstelbare bureau FlexiSpot werkt normaal gezien probleemloos. Mocht je echter problemen ondervinden bij het gebruik ervan, dan hebben we hier voor jou mogelijke foutmeldingen en eenvoudige oplossingen op een rijtje gezet. Anders kun je snel en gemakkelijk contact met ons opnemen via de chat links onderaan.
1. Het bedieningskastje moet in horizontale positie op de juiste plaats op het
frame worden geplaatst voordat je een functietest kunt uitvoeren.
2. Dit
bureau gebruikt IB BOX, dus er zijn 4 niveaus van anti-botsing
gevoeligheid.
Meer informatie vind je in de stap Anti-botsing gevoeligheid
instellen:
----› Houd de toetsen "▲" en "▼" tegelijkertijd gedurende 5
seconden ingedrukt om de gevoeligheid om te schakelen tussen de niveaus 0, 1, 2
en 3.
----› Als het display "A-0" toont, betekent dit dat de anti-botsing
functie uitgeschakeld is. "A-1" betekent dat de gevoeligheid laag is. "A-2"
betekent gemiddelde gevoeligheid en "A-3" betekent hoge gevoeligheid
(fabrieksinstelling is A-3);
----› Met anti-botsing bedoelen we dat het
bureau automatisch stopt en dat - als tijdens het omhoog of omlaag bewegen een
obstakel wordt gedetecteerd - het gedurende een korte afstand in de
tegenovergestelde richting beweegt.
1. Foutmelding "E01": Herziening, probeer het over 13 minuten nog eens.
2.
Foutmelding "E02": Overbelast, probeer het over 25 minuten nog eens.
3.
Foutmelding "E03" of "E04": Controleer of er sprake is van overbelasting. Zo ja,
verminder dan de belasting en druk op "▼" om te resetten. Zo niet, druk dan
direct op "▼" om te resetten.
4. Foutmelding "E05", "E06" of "E10":
Controleer of de tafelpoot vast komt te zitten bij het stijgen of dalen. Zo
niet, druk dan direct op "▼" om te resetten.
5. Foutmelding "E07", "E08",
"E20", "E21", "E22" of "E23": Controleer of alle kabels correct zijn
aangesloten. Zo niet, sluit het toestel dan aan en zorg dat alles goed
vastgedraaid is. Druk dan op "▼" om te resetten.
6. Foutmelding "E09":
Controleer of de belasting aan beide zijden van de tafel zeer onevenwichtig is.
Zo niet, druk dan direct op "▼" om te resetten.
7. Resetten: Wanneer de
LED van het bedieningspaneel "RST / AST" aangeeft, houd de knop "▼" ingedrukt
totdat het bureau de laagste hoogte heeft bereikt en til vervolgens het
bureaublad iets omhoog. Dit zal de controlebox van het bureau resetten. Wordt
het bericht nog steeds weergegeven, schakel het bureau dan langer dan 10
seconden uit of haal de stekker uit het stopcontact. Schakel het daarna weer in
en herhaal de bovenstaande instructies.
1. Zorg ervoor dat de tafel in horizontale positie staat en dat alle kabels
aangesloten zijn.
2. Druk licht op het tafelblad wanneer je het bureau
omhoog of omlaag verstelt.
1. Zorg ervoor dat de tafel in horizontale positie staat en dat alle kabels
aangesloten zijn.
2. Controleer ook of alle onderdelen op de daarvoor
bestemde plaatsen zijn geïnstalleerd.
3. Houd de "▼" toets ingedrukt
totdat het bureau zijn laagste hoogte heeft bereikt en til het bureaublad
vervolgens iets op.
Bekijk eventueel volgende video om het technische
probleem op te lossen: https://youtu.be/Ii92FYUtwC8