Chat with us, powered by LiveChat

Verzendings- & leveringskosten



Naar welke plaatsen / landen levert FlexiSpot? Hoeveel kost de verzending?

Alle prijzen op deze pagina zijn inclusief btw 21% voor Nederland. Bij bestellingen in onze online shop zijn er geen verzendkosten in Nederland en België. We leveren onze producten ook in andere landen. In dit geval gelden extra verzendingskosten, afhankelijk van de verzendingszone en het product. Producten kunnen trouwens niet geleverd worden op eilanden.

Land Verzendingskosten
Nederland gratis
België gratis



Hoe lang duurt de levering

In Nederland en België gebeurt de levering van de pakketten door DHL, GLS of DPD. Zijn de bestelde producten op voorraad, dan wordt je bestelling de volgende werkdag verwerkt. Na verzending vindt de levering plaats binnen de 3 - 8 werkdagen.

Worden meerdere products in één pakket geleverd?

De levertijd kan per artikel verschillen. Het kan dus zijn dat we meerdere pakketten bij je bezorgen. Goed om te weten: het tafelblad en de zit sta bureau worden apart verzonden.

Geen pakketshops

Wij verzenden niet naar pakketshops.

Geen zelf afhalen

De koper kan de goederen niet komen afhalen.

Douanerechten en btw op de invoer

Voor leveringen naar niet-Europese landen of naar niet-EU-landen kunnen aanvullende landspecifieke invoerrechten, eventueel inklaringskosten, kosten voor inklaringsdiensten en eventueel btw op de invoer van toepassing zijn. Het bedrag van de kosten is afhankelijk van het land van levering. Vraag je plaatselijke douanekantoor om deze informatie. Deze kosten zijn jouw eigen verantwoordelijkheid.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben op het moment van de levering?

In dat geval wordt het pakket bij je buurman achtergelaten of wordt de zending klaargezet om te worden afgehaald bij de bezorger. Na verzending van je pakje ontvang je per e-mail het pakketnummer, zodat je te allen tijde weet waar je pakket zich bevindt. Indien de bestelling door een externe vervoerder wordt geleverd, wordt telefonisch met jou een leveringsdatum overeengekomen.

Het pakket is beschadigd tijdens de levering, wat moet ik doen?

Controleer de levering op schade bij ontvangst. Wij verzenden alleen nieuwe goederen en als de verpakking beschadigd is, gaan we ervan uit dat er transportschade was. Maar zelfs als de verpakking intact is, kan schade door het vervoer zijn veroorzaakt. Stuur ons een e-mail aan [email protected] of bel ons op +49 211 368 74223.

Kan ik de leverings- en facturatieadressen flexibel bepalen?

Ja, je kunt individueel verschillende adressen voor facturering en levering invoeren.