Gratis bezorging in NL en BE
Bespaar 10% op alles | Code: BD10
Tot 10 jaar garantie

Aanbevelingen voor wintersport

14 maart 2023

Met de winter in aantocht, de lage temperaturen, de kou, de regen, de sneeuw en de wintervakantie (of kerst) die voor sommigen net is losgelaten, geef ik toe dat ik een van degenen ben die te lui zijn om een joggingbroek en gympen aan te trekken en te trainen of om te beginnen met trainen. Op de dagen dat de temperatuur sterk daalt, kunt u overwegen een pauze in te lassen.

Het is ook de moeite waard om de training uit te stellen als het regent of sneeuwt, tenzij je waterdichte uitrusting hebt, omdat nat worden je vatbaarder maakt voor ziektes en het moeilijker maakt om je kerntemperatuur hoog genoeg te houden.

Toch mogen goede gewoonten of dagelijkse trainingsroutines die in de afgelopen maanden zijn opgebouwd, of de wil om te beginnen met trainen in seizoenen zoals de winter, niet worden opgegeven.

Het is niet nodig om de geboekte vooruitgang te verspillen of de drang om te bewegen te verliezen. Daar zijn stoelen voor, zoals de FC211 . Onze producten zijn geschikt voor alle leeftijden, van tieners tot ouderen.

Het koude weer mag ons er niet van weerhouden om een trainingsprogramma te volgen dat ons in vorm houdt en, belangrijker nog, ons weghoudt van de sedentaire levensstijl die zo schadelijk is voor onze gezondheid. Maar thuis trainen kan gevaarlijk zijn, want het is heel makkelijk om te zeggen: ik heb vandaag geen zin, ik ben te lui, ik stel het uit tot morgen.

Zodra je de barrière hebt doorbroken en op een dag stopt met sporten, doe je de volgende dag hetzelfde, en de volgende dag, als je je realiseert dat je 2 of 3 weken niet hebt geoefend, besluit je het permanent te maken, totdat je er zin in hebt. het weer.

Dit is ons allemaal wel eens overkomen en het is heel gewoon. Met de feestdagen van eetbuien, snoep en andere calorierijke verleidingen voor de deur, raden we je aan om regelmatig te sporten.

Hier zijn een paar tips om in de winter in vorm te blijven zonder je huis te verlaten met behulp van onze producten:

1. Kies een kamer in je huis en associeer die met beweging

Deze beslissing is veel belangrijker dan je zou denken. Veel mensen denken dat de woonkamer de beste plek is om te sporten, omdat dit meestal de grootste kamer in huis is. Het ideaal is echter om een ruimte te kiezen die in de loop van de tijd kan worden geassocieerd met beweging. De gekozen plaats moet daarom goed opgeruimd, geventileerd en verlicht zijn en een geschikte temperatuur hebben.

Stel een aantal haalbare doelen en ga aan de slag. Stel geen onbereikbare doelen, dit vergroot de kans dat je opgeeft. Het is voldoende als u aan uw bureau zit en een van onze producten gebruikt, zoals de V9U , zelfs tijdens het werk.

2. Stel geen routines in omdat uw vriend of collega ze maakt

Iedereen is anders. Niet iedereen heeft hetzelfde lichaam, dezelfde behoeften en doelen, en niet iedereen zou dezelfde oefeningen moeten doen. Breng een dagelijkse routine tot stand, anders wordt het moeilijk om elke dag een minimum aan lichaamsbeweging te krijgen.

Het is bijvoorbeeld het beste om 's ochtends als eerste te trainen: dan ben je het meest ontspannen en zijn er minder onderbrekingen. Naarmate de dag vordert, zijn er steeds meer obstakels die de beweging in de weg staan: de kinderen, een dagje winkelen, een tv-programma dat we willen zien, een vriend die ons wil ontmoeten, en meer.

Muziek spelen is een geweldige en belangrijke bondgenoot, want muziek laat iedereen glimlachen, moedigt iedereen aan en helpt om in vorm te komen: het geeft energie, kracht en zin om te bewegen. Daarom is het belangrijk om muziek op de achtergrond te hebben, want dat maakt trainen nog leuker.

3. Opwarmen voor en na het sporten is belangrijk

Zoals iedereen weet, voorkomt opwarmen mogelijke blessures en bereidt het lichaam en geest voor op inspanning; het is de sleutel tot stimulatie, dus het is noodzakelijk om minstens vijf minuten te nemen. Ze mogen niet leiden tot vermoeidheid, maar dienen om te ontspannen en het perfecte activeringsniveau te bereiken om met en na de oefeningen te beginnen.

Het is even belangrijk om voor en na elke training uit te rekken. Rekken voorkomt niet alleen stijfheid, verrekkingen en pijn, maar het verhoogt ook de fysieke en mentale ontspanning, waardoor je de dag (en nacht) beter doorkomt.

Ook al is de temperatuur in huis aangenamer dan buiten, het is erg belangrijk om altijd voldoende te drinken. Gehydrateerd blijven is zelfs in de winter belangrijk, vooral tijdens het sporten. Het is ook belangrijk om enkele details te noteren, zoals: B. ademende sportkleding, een handdoek om zweet af te drogen of altijd water bij de hand te hebben. Je moet nooit wachten tot je dorst hebt om water te drinken, aangezien de dorst begint wanneer het lichaam al gedeeltelijk is uitgedroogd.

4. We willen niet allemaal hetzelfde, dus we hoeven niet allemaal dezelfde oefeningen en herhalingen te doen

Denk na over uw interesses, doelen en vooral over succesvolle resultaten op middellange en lange termijn. Er is niets beter dan je fysiek goed te voelen en daarom stellen we de producten tot je beschikking. Zo voorkom je dat je de deur uit gaat in de winter of als je om de een of andere reden niet kunt, en blijf je ervoor kiezen om gezond te blijven en jezelf niet noodzakelijkerwijs bloot te stellen aan situaties die je gezondheid kunnen aantasten.

Trainen met onze producten brengt veel voordelen met zich mee, b.v. B. verbeterde cardiovasculaire conditie, calorieverbranding, verhoogde bloeddruk en verhoogde hartslag. Onze producten helpen consumenten op een handige manier thuis te sporten. Dit maakt het voor iedereen gemakkelijk om te trainen waar en wanneer ze maar willen, dus het is een gemakkelijke manier om vanuit huis te trainen en fit te blijven.